vrijdag 18 december 2015

Het verhaal van de boom...







Een paar jaar terug ben ik met vriendin Marjo gaan kerstshoppen.
Ik weet dat er een foto is van de kofferbak van haar auto, met daarin 'de boom' (kan de foto niet vinden).
Het was toen nog Oktober dus nog niet echt kerst.
Ik heb de boom gekocht bij een tuincentrum of een Duitse supermarkt... Ik weet het niet meer.
Ik weet nog wel dat hij maar 10,- kostte.
Stond bij de overgebleven kerstspullen van vorige jaren in een uitverkoophoekje.









De foto op Pinterest.



Ik heb de boom toen op de foto gezet bij mijn open haard en zonder nog andere kerstversiering in huis.
En die foto is van de blog af gehaald en op Pinterest gezet. En nu komt ie steeds terug. Ik zie zelfs berichten voorbij komen (met de boom voor MIJN open haard:) waarbij staat: gemaakt door puntje puntje puntje. Echt niet! Gekocht door mij.
Ik blijf het bijzonder vinden hoe zo'n foto de wereld over kan gaan. Via Pinterest en Welke etc.








De boom dit jaar, met al wat rode deco.




De boom kan helemaal niet 'alleen' staan. Is hartstikke scheef.
Het achterste pootje van de driepoot hangt anderhalve centimeter boven de grond waardoor de boom achterover valt. Daarom staat hij tegen de muur bij de haard.


De boom is een van de eerste dingen die met de naturel kerstspullen in november de huiskamer in komen. Nog steeds blij met mijn koopje uit 2012.



1 opmerking:

  1. Heel bijzonder hoe soms met foto's van anderen wordt omgegaan. Tegenwoordig zet ik overal maar een merkje op. Gave boom trouwens, goed gescoord!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen