vrijdag 18 december 2015

Christmas Home Tour Sis 2

Eindelijk klaar!
Mijn huis is al een week klaar, maar nog niet alles was opgeruimd en klaar om foto's te maken voor een heuse Christmas Home Tour!

Wat uitgebreider dan andere jaren, met meer foto's.



We beginnen aan de voorkant van het huis, bij het keukenraam en de voordeur.





En als het dan donker is, nog gezelliger, met alle lampjes aan!




Dan door naar de hal, de sidetable onder de spiegel:



En mijn zelf gemaakte adventskalender:



Op naar de keuken aan de voorzijde van het huis.




Een beetje moeilijk te zien zo, het is beter te zien als het buiten donker is.








Dan naar het zitgedeelte:





En als laatste de kerstboom:


Dit jaar heb ik veel gebruik gemaakt van losse dennetakken, buiten, maar ook binnen.
En ik ben het meeste blij dit jaar met de zwarte metalen sterren van Depot uit Duitsland:








3 opmerkingen:

  1. Erg mooi Zus 2 Leuk al die details. Idd die sterren bij de spiegel staan mooi! Nu een tour van Zus 1

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Practige, Fyne Kerstmis Have a nice Advent and Christmas time



    Blog my city Mons :http://louisette.eklablog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig sfeertje hoor! Vooral je adventkalender vind ik gaaf, leuk idee.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen