woensdag 18 november 2015

Adventkalender





Druk bezig geweest met een adventskalender voor op op mijn bord in de hal.

Ik wil ze met wasknijpertjes vast zetten en dan elke dag 1 omdraaien, zodat de hal ook steeds meer in kerstsfeer komt.


Het was nog een hele puzzel, want ik wilde niet alles op een rij omdraaien, dus eerst alles uitgeprint en leuk neergelegd, niet alle zwarte of witte of gekleurde op een rij.
Toen de nummers leuk verdelen en niet alle nummers hetzelfde.
Ik wilde graag alle nummers erop printen, dat was op zich ook weer een hele puzzel, om de goede nummers op de achterkant van de reeds uitgeprinte plaatjes te krijgen!

En natuurlijk pas op 6 december beginnen. Ik vind de sint-tijd erg leuk, maar als ik op de diverse buitenlandse blogs al wat kerstversieringen zie langskomen, ben ik toch een beetje jaloers. Dat zou ik toch ook wel willen, dat je er lekker lang van kunt genieten.



We gaan zaterdag weer kerstshoppen!
Nog maar 36 dagen!


1 opmerking: