vrijdag 11 september 2015

Kersthuisje


De eerste kerstspullentjes komen alweer in de winkels.

Met 2 collega's en vriendinnen van Sis 2 hebben we een Whats-app groepje. Vooral over huisdecoraties en waar iemand iets leuks heeft gezien. In de tijd voor Kerst appen we heel wat af.



Vorige week de eerste gezamenlijke aankoop. 1 van ons heeft iets leuks gezien, en vraagt wie er nog meer wil, dan reageren we of we het wel of niet willen.

En dan loop je begin september gewoon met 4 kersthuisjes naar buiten bij de Action.
Het zijn 24 kleine deurtjes waar je iets kleins in kan stoppen om af te tellen.

2 opmerkingen:

  1. Meestal ben ik een 'stille lezer', maar wil jullie nu toch een keer laten weten dat ik jullie blog zo leuk vind ! Ga er vooral mee door !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meiden,

    Ik heb jullie e-mailadressen niet kunnen vinden, dus probeer ik het even via deze weg. Ik werk bij het tijdschrift Vriendin en voor ons kerstnummer zijn wij op zoek naar vrouwen die trots zijn op hun kerstboom. Jullie weblog lijkt ons de uitgelezen manier om een oproep te plaatsen, zodat vrouwen zich kunnen aanmelden. Of misschien willen jullie zelf wel meedoen? Het gaat om de volgende oproep:

    Heb jij elk jaar een kerstboom om trots op te zijn? Omdat je er gewoon veel werk van maakt, of omdat er een bijzonder verhaal achter zit? Dan willen wij jou graag hierover interviewen! Stuur ons jouw verhaal, via post@vriendin.audax.nl onder vermelding van 'Trots op mijn boom'.

    Jullie kunnen contact met mij opnemen via het volgende e-mail adres: reportage@vriendin.audax.nl

    Ik hoop snel iets van jullie te horen!
    Groeten,
    Sanne

    BeantwoordenVerwijderen