vrijdag 1 november 2013

Te Koop

 
 
De afgelopen tijd druk geweest met de voorbereiding van de verkoop van deze bomen.
Met een timmerman uit het dorp wat bomen gemaakt (ik de ideeën, hij gemaakt, ik gedecoreerd)

 
De kleine bomen (drie planken hoog, 60 cm totaal)  € 12,50 tot € 15,=
De grote bomen (vier planken hoog, 85 tot 90 cm afhankelijk van houtsoort) 15,= tot 17,50
Bomen zonder decoratie / accessoires.

 
Wil je wat bestellen?
Neem even contact op via een reactie/opmerking.
Afhalen kan in Kortenhoef of in Tilburg.

 
Laat eens weten wat je er van vind!



 
En wat dacht je van de grote sterren van lindehout?

 
Boom van Larixhout, kan met of zonder plankjes.
4 Planken hoog, € 15,=

 
Of een setje van 5 huisjes, 12 cm hoog € 7,50
In XMAS, NOEL of HOME
 
Wij komen al helemaal in de stemming op deze manier.
 
 

7 opmerkingen:

  1. Ik vind ze super, mijn vader heeft vorig jaar ook al een steigerhouten boom gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig geworden....ik heb ze vorig jaar al zien verschijnen en nu ook te koop bij de A.ction....succes met de verkoop...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat sommige mensen altijd de Action moeten vermelden bij de spullen die je met DE HAND hebt gemaakt en probeer te verkopen! Echt superleuk en mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige bomen, zo kom ik helemaal in de kerstsfeer, erg mooi met al da rood.

    BeantwoordenVerwijderen