vrijdag 14 december 2012

Rustig






Dit jaar heb ik het in huis een beetje rustiger proberen te houden (voor mijn doen in ieder geval).



Ik heb wat meer gewone decoratie laten staan en alleen wat rode bessentakken toegevoegd. En ook wat meer met zwart gedaan.








De zwarte clusterverlichting heb ik dit jaar niet in de kerstboom gedaan, daar heb ik de "oude" groene verlichting weer in gedaan, maar op de planken in de keuken gelegd.









Ik heb het zelf op dit moment best druk (vooral in mijn hoofd) en dan is een rustig huis wel zo fijn.








De mos boompjes natuurlijk ook bij mij, maar dan binnen.
Deze heb ik omwikkeld met de takken die ik van mijn schoonmoeder heb gekregen.


3 opmerkingen:

  1. Maar zeker héél sfeervol! Ben wel benieuwd naar je kransen-sneeuwpop, vond ik zo'n leuk idee. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel hartstikke leuk geworden hoor zus! Echt gezellig, ook die planeken in de keuken.
    Boompjes zijn ook leuk geworden.
    Kus van je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heel mooi en sfeervol gedecoreerd!!

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen