zondag 18 november 2012

Shopping!!

De 2Zussen-Kerst-Shopping dagen zijn helaas alweer achter de rug.

We hebben het weer erg gezellig gehad tijdens de vele kilometers in de auto.

Vrijdag in Turnhout geweest, eerst naar een groot Tuincentrum en de grote supermarkt.
Alvast wat kerstkadootjes gekocht.
Nog net op tijd terug om in Tilburg bij Tuincentra Princenbosch en Coppelmans te gaan kijken.

Zaterdag op tijd vertrokken om in Genk te gaan kijken bij de AVA en de Casa.
Toen naar tuincentrum Florina in As, lekker geluncht. Daarna dwars door Limburg naar Depot in Eschweiler (Duitsland) gereden. En ook daar nog even naar een supermarkt gezocht.

We hebben overal wel wat gekocht.


 
Ik ben vooral ook blij met de koopjes!
Zoals deze advent kalender,
 met allerlei vakjes, voor € 3. 
 
 
 
 
Omdat mijn kinderen nog jonger zijn,
vind ik het ook altijd leuk om voor
hun wat leuke kerst spulletjes mee te nemen.
Leuke placemats, warme choco-bekers, kerst fruitbakjes, houten figuurtjes en leuke kerstboeken.
 









 Ook voor mijn rieten-krans-sneeuwpop heb ik een muts en sjaal gevonden!!




3 opmerkingen:

  1. Ohhh, wat ben je weer leuk geslaagd!! Die advent-kalender is echt helemaal leuk! Ben benieuwd naar de aankopen van Sis1. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Baal ervan dat ik die adventkalender toch niet heb meegeneomen. Had ik vast wel iemand blij mee kunnen maken. Maar ja je kunt niet alles hebben.

    Zus, het was hartstikke gezellig, Ik zie nu alweer uit naar volgende keer...
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed geslaagt..vooral die adventskalender is erg leuk en dat voor dat geld!!
    geniet lekker van je spulletjes!
    groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen