woensdag 7 december 2011

Postsok






Ik was met het allerlaatste restje van de postzakken bezig om een kerstsok te maken, toen ik bij La Flotte deze zag. Zelfde idee. Van deze postzak heb ik de rood-wit-blauwe kleur niet in het zicht gebruikt van mijn tas, het is meet rose-wit-blauw. Niet echt mooi, maar ja, weggooien kon ik het natuurlijk ook niet...

De kleinere stukjes postzak die ik nu nog over heb (ik kan er niets van weggooien), naai ik onder de applicaties (van een hart deze keer). Ik vind ze mooi, steeds als ik er weer één af heb, ben ik verbaasd dat ik dat kan, zo netjes.



En wie had gedacht dat je zo goed op een postzak kon stempelen? Ik dacht dat het door zou gaan lopen, maar waarschijnlijk zijn die zakken geimpregneerd of zo. Het blijft heel mooi strak.
(Dus alle kleine stukjes postzak die ik had weggegooid omdat er geen applicatie op past, toch maar weer uit de prullebak gevist en gestempeld...)


1 opmerking:

  1. Heerlijk als je het zo tot het laatste snippertje kan gebruiken. Het is heel leuk geworden.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen