dinsdag 14 juni 2011

Kerst in de Lente

Nou ja, lente, bijna zomer.
Maar mijn zus en ik zijn er zoals gezegd het hele jaar mee bezig.
We doen er het hele jaar aankopen voor (lekker voordelig in de sale).
Zetten ideeen op papier (die we dan met kerst weer vergeten zijn).
En we gaan in Oktober en November naar Kerstshows bij tuincentra, zelfs in Belgie.

Via deze blog willen we onze ideeen kwijt, onze aankopen laten zien (zelfs in de zomer!), zodat we het tegen de kerst nog eens op ons gemak na kunnen kijken.



3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee weer, deze blog!!!
    De kerst zusjes, ik ga weer genieten van al jullie ideetjes!!

    Groetjes,
    Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik hou d'r zo van!!
    Kus van je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha Lig ik heerlijk in het zonnetje met mijn laptop op schoot om even de blogs te bekijken....Nou mijn huis zal straks helemaal vol staan in December met al jullie leuke ideetjes.

    Groetjes
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen